Je bent klant van Privacy Zeker geworden…. En dan?

Dan ben je natuurlijk heel hartelijk welkom! Ook ben je goed bezig met de privacy van je klanten en het personeel, belangrijk want de privacywetgeving gaat behoorlijk veranderen. Hieronder lees je ons on-boarding traject zodat je weet waar je aan toe bent.

  1. Wanneer je klant bent geworden krijg je direct toegang tot de intake. De antwoorden gebruiken we om inzicht te krijgen in je organisatie zodat we weten welke aanvullende vragen we nog tijdens de belafspraak moeten stellen.
  2. Na het insturen van de intake kun je een belafspraak plannen met een van onze juristen. Tijdens die afspraak bespreken we de intake en stellen mogelijk nog aanvullende vragen.
  3. Na de belafspraak ontvang je van ons de aanbevelingen, je weet direct waarmee je nog aan de slag moet. Bij de aanbevelingen staan praktische tips hoe je de aanbevelingen kunt opvolgen.
  4. Ook richten wij je online dashboard in met alle documenten en tools die je nodig hebt om te voldoen aan de privacywetgeving.
  5. Heb je alle aanbevelingen opgevolgd dan ontvang je het Privacy Zeker certificaat!
  6. Na het behalen van het certificaat krijg je toegang tot de online trainingsmodule voor alle medewerkers van je bedrijf.
  7. Zijn er veranderingen in de privacywetgeving of bijvoorbeeld een aanbeveling van de toezichthouder die voor jou van belang is? Je ontvangt van ons een update op je beleid en advies over mogelijk te nemen stappen. Zo kun je blijvend voldoen aan de privacywetgeving.
  8. Heb je een vraag over de privacywetgeving of stelt jouw klant je hierover vragen, je kunt altijd contact opnemen met de gratis helpdesk!